Loading

Tvorba webových stránek

Ať již potřebujete vytvořit kompletně nový web, či zaktualizovat ten starý, rádi Vám navrhneme a vytvoříme webové stránky, které budou odpovídat korporátní identitě vaší firmy, či vám rovnou pomůžeme i s vytvořením vaší vlastní identity. Na výběr máte možnost také z levnější varianty předvytvořených šablon, které graficky upravíme podle vašich požadavků.

Tvorba webových stránek na míru v 6 krocích

1

Plánování

Prvním krokem je plánování. Je třeba zjistit cíl stránky, určit cílovou skupinu, vybrat vhodnou platformu pro tvorbu stránky a zvážit další funkčnosti jako např. e-commerce, speciální integrace a podobně.

2

Návrh

Poté následuje návrh stránky. V této fázi se navrhuje vizuální styl a uspořádání stránky. Navrhují se prvky, jako jsou loga, barvy, typografie a rozvržení stránky, popřípadě vypomůže již existující brand manual. V této fázi se také zvažuje, jaké informace a funkce by měla stránka obsahovat a splňovat.

3

Vývoj

Po schválení návrhu se přistupuje k vývoji stránky. Vzniká kód, ať již pomocí HTML, CSS a JavaScriptu, nebo pomocí využití CMS systému a page builderů. Zároveň se zajišťuje funkcionalita stránky a její optimalizace pro vyhledávače.

4

Testování

Po dokončení vývoje se stránka otestuje, zda funguje správně na různých zařízeních a webových prohlížečích. Testuje se například responzivita, rychlost načítání, správnost zobrazení na různých zařízeních, přístupnost pro všechny uživatele a podobně.

5

Publikace

Po otestování a schválení stránka je publikována. To zahrnuje nastavení domény, hostingu a dalších technických prvků. Po publikaci se také často provádí další úpravy, aby se zlepšila výkonnost stránky, která může být ovlivněna výběrem hostingu a možnostmi serverů.

6

Správa

Po publikaci se často spravuje obsah stránky. Správa obsahu zahrnuje aktualizaci a úpravu textu, obrázků a dalších prvků na stránce. Také se zajišťuje správa zpětných odkazů, sociálních médií a podobně.

Proč je důležité mít nové moderní a responzivní webové stránky?

>

Získejte pozitivní první dojem

Webový design je důležitý, protože ovlivňuje to, jak vaše publikum vnímá vaši značku. Dojem, který na ně uděláte, je může přimět, aby zůstali na vaší stránce a dozvěděli se o vaší firmě, nebo opustili vaši stránku a obrátili se na konkurenta. Dobrý webový design vám tak pomůže udržet si potenciální zákazníky na stránce. Pokud váš web vypadá přitažlivě nebo neaktuálně, vaše publikum bude mít okamžitě negativní dojem z vaší firmy. 

>

Podpořte sílu SEO

Způsob, jakým publikujete obsah na svém webu, ovlivňuje mnoho prvků a postupů pro návrh webových stránek, což zase ovlivňuje, jak vyhledávače procházejí a indexují váš web.
To je jedna z věcí, kterou si nemůžete dovolit pokazit. Pokud vaše základy SEO na stránce nejsou v pohodě, budete od začátku bojovat o bitvu o dobré umístění ve výsledků vyhledávačů.

>

Získejte důvěru

Lidé nevěří špatně navrženým webům, ještě když vidí špatný design nebo pokud informace vypadají zastarale. 
Na druhou stranu profesionální stránka signalizuje důvěru s vaším publikem. Budou důvěřovat vaší firmě a budou se cítit pohodlně při kontrole a pohybu po webových stránkách.
Pokud návštěvníci zůstanou na vašem webu déle, vytvoříte pro svou firmu více příležitostí k zachycení těchto potenciálních zákazníků.

>

Udržte krok s konkurencí

Chcete, aby váš web vynikal od konkurence? Máte-li starý, zastaralý a nekvalitní web, váš konkurent s dobře navrženým výkonným webem vás jednoduše předběhne.
To znamená, že ztratíte potenciální zákazníky. 
Design vašeho webu je tak pro vás příležitostí, jak odlišit své podnikání od konkurence. Když soutěžíte s jinými podniky, máte obvykle stejné služby a podobné ceny, a tak potřebujete jednu věc, díky níž bude vaše firma vynikat od ostatních.

>

Buďte konzistentní

Když se snažíte získat nové potenciální zákazníky pro svou firmu, chcete si vybudovat svou značku. 
Na každé stránce vašeho webu musíte mít stejná písma, styly a rozvržení. Pokud máte na každé stránce jiný design, bude váš web vypadat neprofesionálně. Je také náročnější budovat rozpoznávání značky, protože vaše publikum neví, jaké barvy si mají vůbec spojit s vaší značkou.
Pokud váš web není konzistentní, lidé se od vás obrátí na ten, který vypadá profesionálněji. Vytvářením konzistence budete na své stránce udržovat potenciální zákazníky a jednoduše je seznámíte s vaší firmou.

>

Buďte viděni na všech zařízeních

S růstem mobilních zařízení je responzivní design důležitější než kdy jindy. Vaše publikum navštěvuje váš web z mnoha zařízení, včetně chytrých telefonů, tabletů a stolních počítačů. Pokud chcete, aby toto publikum zůstalo na vašem webu, musíte zajistit, aby každá osoba měla pozitivní zkušenost.
Proto responzivní design zajišťuje, že vaše publikum má na vašem webu dobré zkušenosti, bez ohledu na zařízení, které používají. Vaše webové stránky se přizpůsobí zařízení, které zrovna uživatel používá. To je užitečné pro udržení potenciálních zákazníků a jejich zájmu o váš web.

Nezávazná poptávka

Leave this field blank
Shopping Basket